Medlemsmøde d. 19. september 2024

Forberedelse til foredraget ”Få styr på kundeoplevelsen”

Oplæg fra Ian Wisler-Poulsen

Kære Alle

Tors. 19. sept. kommer jeg på besøg ved jeres medlemsmøde med foredraget ”Få styr på kundeoplevelsen”. Det glæder jeg mig meget til 😊

Jeg taler om, hvorfor og hvordan I kan arbejde videre med kundeoplevelsen. Vi skal besøge et gods på Sjælland og et hotel i USA. Men vi kommer også forbi Tivoli i København og ”den lokale” i Jyderup. Vi skal vurdere, om vi kan banke en løve og en elefant. Jeg taler om, hvad vi kan lære af de indsatte i fængsler og en tidligere amerikansk præsident, samt hvad der får patienter til at klage over lægen. Endelig kommer jeg med simple leveregler og fortæller, hvorfor I skal undgå stegepandens kvaliteter. 

Der er en masse at tage fat på. Men før vi mødes, har jeg en lille forberedelsesopgave til jer: 

I skal medbringe et foto af ”Et lykkeligt øjeblik” (det skal printes på et A4-ark).

I må ikke bruge for lang tid på opgaven (max 5 min). Det skal ikke være ”det lykkeligste øjeblik i jeres liv”. Det skal bare være noget, I kommer i tanke om – måske noget fra sommerferien, og som I har et billede af (fx fra jeres telefon). Billedet må ikke være mere end 6 måneder gammelt.

Jeg glæder mig, til vi ses 😉

Venlig hilsen
Ian Wisler-Poulsen

Program for medlemsmødet

I er velkomne fra kl. 17.30

18.00: Velkomst ved formand Anja Birkebæk
18.10: Middag
19.00: Foredrag med Ian Wisler-Poulsen (se forberedelse ovenfor)
20.30: Spørgsmål
21.00: Tak for i aften

Tilmeld senest 13. september kl. 15

Praktisk information:

Du skal tilmelde dig/jer senest den 13. september kl. 15.

Prisen pr. person inklusiv mad, 1 glas vand, øl el. vin og kaffe/te er 264 kr. + moms, som faktureres sammen med den næste kvartalsopkrævning.

OBS: Manglende fremmøde – og/eller afmelding efter seneste tilmeldingsdato, faktureres med 264 kr. + moms på næste kvartalsopkrævning.