Forberedelse til foredraget ”Få styr på kundeoplevelsen”
Oplæg fra Ian Wisler-Poulsen
Kære Alle
Tors. 19. sept. kommer jeg på besøg ved jeres medlemsmøde med foredraget ”Få styr på kundeoplevelsen”. Det glæder jeg mig meget til 😊
Jeg taler om, hvorfor og hvordan I kan arbejde videre med kundeoplevelsen. Vi skal besøge et gods på Sjælland og et hotel i USA. Men vi kommer også forbi Tivoli i København og ”den lokale” i Jyderup. Vi skal vurdere, om vi kan banke en løve og en elefant. Jeg taler om, hvad vi kan lære af de indsatte i fængsler og en tidligere amerikansk præsident, samt hvad der får patienter til at klage over lægen. Endelig kommer jeg med simple leveregler og fortæller, hvorfor I skal undgå stegepandens kvaliteter.
Der er en masse at tage fat på. Men før vi mødes, har jeg en lille forberedelsesopgave til jer:
I skal medbringe et foto af ”Et lykkeligt øjeblik” (det skal printes på et A4-ark).
I må ikke bruge for lang tid på opgaven (max 5 min). Det skal ikke være ”det lykkeligste øjeblik i jeres liv”. Det skal bare være noget, I kommer i tanke om – måske noget fra sommerferien, og som I har et billede af (fx fra jeres telefon). Billedet må ikke være mere end 6 måneder gammelt.
Jeg glæder mig, til vi ses 😉
Venlig hilsen
Ian Wisler-Poulsen
Program for medlemsmødet
I er velkomne fra kl. 17.30
18.00: Velkomst ved formand Anja Birkebæk
18.10: Middag
19.00: Foredrag med Ian Wisler-Poulsen (se forberedelse ovenfor)
20.30: Spørgsmål
21.00: Tak for i aften
Tilmeld senest 13. september kl. 15
Tilmelding er slut
Praktisk information:
Du skal tilmelde dig/jer senest den 13. september kl. 15.
Prisen pr. person inklusiv mad, 1 glas vand, øl el. vin og kaffe/te er 264 kr. + moms, som faktureres sammen med den næste kvartalsopkrævning.
OBS: Manglende fremmøde – og/eller afmelding efter seneste tilmeldingsdato, faktureres med 264 kr. + moms på næste kvartalsopkrævning.